nepřihlášený uživatel
Vítejte na Zákaznickém Helpdesku
Pro zadání požadavku na helpdesk JEKIS se prosím přihlaste pomocí Vašeho uživatelského jména a hesla.
 
 
 
Následující možnost využijte, pro přidání požadavku bez registrace.
Vstup bez registrace
Aktuálně:
 
POZOR - některé požadavky zadané před 16. 2. 2017 již nejsou k dispozici na původních odkazech doručených emailem.
Na vyžádání mohou být poskytnuty nové odkazy!

Pokud vyžadujete zaslání nových notifikací s novými odkazy, zadejte požadavek na jejich zaslání. Děkujeme za pochopení.
 
 

Po registraci budete mít přístup k historii všech Vámi zadaných požadavků (registrovaného uživatele). Pokud chcete vždy vidět všechny požadavky za celou organizaci, vytvořte jeden univerzální účet pro organizaci a zadávejte požadavky pod tímto jedním účtem.
 
Při Registraci nového uživatele prosím nepoužívejte znak zpětného lomítka v řádku "Uživatelské jméno".